★Akad Nikah-Salfarina Shuib :)
Tuesday 17 January 2012 • 23:04 • 0 comments

Salam and hi readers :)

Tahniah untuk kakti yg baru ja jadi bini org hehe. Lepas ni tkdak org dh nak keluaq bwk aku pi jalan merata smpai lewat mlm. Eh aku bukan liar k. Mak aku benarkan sebab dia org yg paling mak aku percayai lgpn she is my cousin :) Lepasni kalau km nak keluar pn bukan berdua lg tetapi bertiga hehe :p

aku suka gila gmbr ni. K aku minat gmbr yg aku tangkap sndiri hehe :)

Haha time dalam kereta otw nak pi masjid apa tah nama tu, aku naik kereta sekali dgn pengantin hihi. *muka seronok* Dalam kereta tu ada 4 org iaitu jeng jeng jeng hehe aku, kak naziroh, kakti and and kakMiza yg mulut bnyk sgt. Aku duduk depan hiks. Then ada something yg melucukan haha sepatutnya aku takleh dgr ehem :p 

 Aku : Rasa apa dh nak jadi isteri org kakti?
 KakTi : takrasa apa pn. Takut and berdebar pn dak.
 KakMiza : Shahirah tau dak seronok oh kawen. Haha kalau shahirah rasa mcm mana seronok kawen mesti  
                   lepas SPM hrtu dh bgtau ayah nak kawen. Best oh rasanya kawen ni. Haha 

Then kami semua gelak. Aku pn gelak jugak lah walaupun aku takfhm apa yg depa ckp "best" tu haha. HAPP ! jgn sebok hal org tua hehe.

 hah ni lah kakak-2 dalam dialogue tu hikhik :p

Dia ni bletiaq apa tah. Takut laki lari hehe. *kidding*

Okay bila dah smpai ja semua turun kereta the bergegas ke dalam Masjid huh pengantin lelaki mesti dah berpeluh sakan and ketaq gila kan haha!
Dipendekkan ceritanya.... Tau dak, pengantin lelaki okay ja sekali lafaz tp sebelum tu tok kadi pulak yang 3 kali ulang ! haha repeat 3 kali k ! mmg agak melucukan lah. dia pulak yang sakan ulang haha.

selamat lah mereka di ijab kabulkan. Alhamdulillah :')

and she was extremely happy. Look at her ! :)


To my cousin, Salfarina shuib : Tahniah sebab dah jadi isteri org hehe. Semoga kekal bahagia sehingga ke Jannah, InsyaAllah :) 

That's all hehe. Thanks for reading :D

HuggiesKisses,
AmiraRahim







  


Everytime Miss You
PostAboutLinksSite

★Assalammuailaikum!


+Follow // Dashboard
Steal anything what you can steal. bold italic underline strike