★almost 3 years with Sh Sarah Nazifa Syed Ilham Al Barakbah :)
Wednesday 25 January 2012 • 03:54 • 0 comments

Salam and hello mello readers hehe :D

Today I would like too emm *thinking* aha I would like to talk about my only one adopted sister. Haha nak tau sapa? eh kenai dah kot. Alaa yg comel tu. And yg skrg sudah pn bertudung tutu. Comel sngt k sarah. Mira suka. Congrates. eh eh tajuk lain pulak hm. TADAAAAAA ! Ni lah SARAH tu. Hehe comel? Yalah, mmg comel pn. Hah nak tackle. Hm sorry she'd oredi taken.

Haha eh 19 mac ni cukup aku dgn Sarah 3 years k haha. Rasa mcm hebat dh la *kelip-2 mata kat sarah* Ish tiba-2 hrini aku rindu sarah hm hm pelik kan sarah. yes she said "ya pelik sangat". *sigh* hehe.

Sarah dah dua tiga kali ajak aku pi rumah tp hajat taksempaian pulak lg nya hm. aku pernah pi sekali ja rumah dia, tu pn time aku f3 nun haha. and dia f1 hihi alolo mudanya Sarah time tu. skrg dh? Haha Form 4 hukhuk.
Nak tgk dak gmbr aku dgn sarah time tu? Hhaha *scroll down*



muka masing-2 ala-ala bdk2 takcukup umur lg muahaha. tp lucu.

and that day sarah main piano k kat aku. PIANO !


HHA, teramat sweet k? *blink blink* jgn jelly lah ye

aku siap update kat twitter yg AKU RINDU DIA k haha


AND NOW NOW hmm dia dah bertudung hehe.


sangat comel k.

so so. Aku sayang sarah haha, sarah mesti taksayang mira kan. Haha mmg tak cntact pn km. kenkadang ja. Hehe tu je lah kot nak cakap. 

p/s : eh sarah nnti mira pi rmh k. and rindu adam hiuhiu. Kita buat benda berfaedah hm jgn lupa makann ye ye :p. bye sarah. Sayang sarah <3
HuggiesKisses,
Amira Rahim



Everytime Miss You
PostAboutLinksSite

★Assalammuailaikum!


+Follow // Dashboard
Steal anything what you can steal. bold italic underline strike